Mrs MishBubbles .






holaa peeps :* you've stepped onto my world. please be nice here. no harsh word okayy. thanks for coming. enjoy!

► About Me
► My Friends
► Story Morry




assalamualaikum stalkers! saya online sekarangg :) jangan lupa follow okay!





Template By : RazHaikalRadzi
Blogskin : RazhaikalRadzi
Re-Edit By : ME 

Older Post | Newer Post
Thursday 23 May 2013 | 03:57 | 0COMMENTS
hye and assalamualikum....

Well, how are you ? Lame nye tak update kat sini. Hey , dengan bangganya aku ingin membeitahu korang bahawasanya aku telah rasminya menjadi pelajar STPM. Wihooo.Tapi agak takut sedikit sebab aku takut aku tak dapat catch up silibus diorang.Tapi in syaa allah , everything gonna be alright..KAN ? wish me luck sebab aku akan mengahadapi STPM PENGGAL 1 hujung tahun nie. I`m SCARED  !!!!

Seanjang bulan Mei nie, semua pelajar batch 95 menunggu keputusan upu. Bila dah sampai tarikhnya,, YES aku mengaku jantung aku nie tetibe buat maraton. Tapi keputusan yang aku harap-harapkan tak de lah begitu memberangsangkan aku.

                    DUKACITA DIMAKLUMKAN BAHAWASANYA ANDA TIDAK LAYAK ...................................................................................................................................................................

Ayat tu buat jantung aku guguq tetibe.Tapi ALHAMDULILLAH aku still dapat continue study dalam bidang sains.Tapi bukan PURE SCIENCE but in SOCIAL SAINS.hehehe.

Best friend aku dapat futher study kat matrik.Agak sedih di situ sebab nanti aku dah tak dapat dengar dier berleter lagi.I will miss your leteran.hahah.Walau jauh mana pon kau study , aku harap persahabatan yang kita jalinkan tak akan putus tau.Study baik and jaga diri kau kat tempat orang.AKU SAYANG KAU NENEK !!!  >_<