Mrs MishBubbles .






holaa peeps :* you've stepped onto my world. please be nice here. no harsh word okayy. thanks for coming. enjoy!

► About Me
► My Friends
► Story Morry




assalamualaikum stalkers! saya online sekarangg :) jangan lupa follow okay!





Template By : RazHaikalRadzi
Blogskin : RazhaikalRadzi
Re-Edit By : ME 

Older Post | Newer Post
Gudbye 6RENDAH1 melor ! ;(
Saturday 8 June 2013 | 03:36 | 0COMMENTS
Hello and Assalamualaikum...

Amacam cuti 2 minggu korang ? Best ? Mesti ramai yang tak puas cuti 2 minggu nie kan ? Well , chill ok. Kira beruntung tau dapat cuti . hehe

Sedar tak sedar dah dekat sebulan aku masuk form 6 kat melor. And aku dapat jumpa ramai kawan-kawan yang awesome giler. Habis orentasi form6 hari tu , aku ditempatkan di kelas 6rendah1 . And , the most memenatkan aku kena mengadap lagi subjek yang berkaitan dengan pengiraan . OHH NOOO !
Walau pe pon , aku kena hadap jugak subjek tu .

EKONOMI !!!  dengar subjek pon aku dah teketaq lutut . cikgu pon giler kau garang macam mak singa . Garang- garang cikgu tu pon , actually she is the sweetest teacher in the school . Ala tomei2 . haha.

First masuk kelas 6rendah1 , senyap giler kowt kelas nie. Acecei , muka bajet cute+baik je semua termasuk aku. haha.*prasan* Bila dah second day , gilak kau  ! riuh rendah kelas nie. Naik pening aku . Hahaha. Well , suasana nielah yang aku nak ! Teringat pulak dengan geng 5s2 dulu. Rasa macam dah lama kenal je walaupun baru kenal dua tiga hari .

But the most menyedihkan , aku kena move to SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN KETEREH .Hati nie berat giler nak tinggalkan melor.But , what can I do ? Kelulusan dah dapat . So , terpaksalah aku pegi.

                                                       lencana yang bakal aku pakai nanti


Tak dapat aku nak tatap wajah-wajah kawan baru aku yang comel2 tu lagi .Well friends ! doakan aku supaya aku dapat biasakan diri dengan tempat baru .

Untuk kengkawan 6RENDAH1 , study bior gempak k .Sayang korang ! Jangan lupekan aku k .Ape-ape hal ,contact lew aku . Phone aku selalu terbuka untuk terima kaba dari korang . ILY ALL !


p/s : muka xready cenggitulah hasilnyo.