Mrs MishBubbles .






holaa peeps :* you've stepped onto my world. please be nice here. no harsh word okayy. thanks for coming. enjoy!

► About Me
► My Friends
► Story Morry




assalamualaikum stalkers! saya online sekarangg :) jangan lupa follow okay!





Template By : RazHaikalRadzi
Blogskin : RazhaikalRadzi
Re-Edit By : ME 

Older Post | Newer Post
Hang with DAHLIA GENERATION !
Monday 11 November 2013 | 07:27 | 0COMMENTS

Assalamualaikum and hello eberybody..

Terasa agak lama rasenye tak story morry kat blog nie.well now.Im here .haha
Cuti sekolah baru-baru nie, cikgu aseri buat extra class tuk bebudak ribena.wooo.Aku memang suka sesangat subjek seni dan mata aku nie automatically akan jadi fresh.yes I know it sound weirdd. But do I care about that? :p Mulanyew, kitorang plan nak buat jamuan untuk kawan kitorang which is AMALINA yang nak pergi continue study kat UiTM JENGKA.Tup-tup , tak jadi lah pulak.Memang kecoh satu kelas bila dapat berita tuu.Agak kesengalan sebab before cuti some of us dah menangis sebab sedih LINA nak transfer kat situ.Ieyra and Izati cakap 'PERABIHKAN AIR MATE AKU JE KAU NIE' .Sabo jelah.
So,disebabkan ketidakjadian mak cik uh nak pindah , kitorang decide just buat jamuan kecil-kecil.
Habis jew extra class uh , kitorang pergi melencong kat KFC.Ok.First time hang dengan diorang . Memang layan habis ngan perangai yang macam haper tu.
Ni gamba-gamba yang menyempat kitorang snap. Lastly, doakan kejayaan aku and the gang yang akan mengadap final exam sem 1 STPM pada 20 and 25 November nie.FIGHTINGGG!  >·<